در با ره ما
1. ﻫﺪﻑ ﺍﺻﻠﻲ ﻣﺎ ﺟﻠﺐ ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﻣﺴﺘﻤﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﻣﺤﺼﻮﻟﺎﺕ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﻮﺩﻩ، ﺑﻄﻮﺭﻳﻜﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ، ﺧﻮﺩ ﻋﺎﻣﻞ ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﺳﻬﻢ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺎ ﮔﺮﺩﻧﺪ. ﺟﻬﺖ ﺗﺤﻘﻖ ﺍﻳﻦ ﻣﻬﻢ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺭﺍ ﺑﻨﺎ ﻧﻬﺎﺩﻩﺍﻳﻢ.
2. ﻛﻠﻴﻪ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﻭ ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ، ﻫﺪﺍﻳﺖ ﻭ ﻛﻨﺘﺮﻝ ﻗﺴﻤﺖﻫﺎﻱ ﺗﺤﺖ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺷﺮﻛﺖ ﻋﻬﺪﻩﺩﺍﺭ ﻣﻲﺑﺎﺷﻨﺪ.
3. ﻛﺎﺭﻛﻨﺎﻥ ﺍﺻﻞ ﻭ ﺍﺳﺎﺱ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻭ ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻣﺎ ﺑﺎ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺩﺳﺘﻴﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﺍﻫﺪﺍﻓﻤﺎﻥ ﮔﺎﻡ ﺑﺮ ﻣﻲﺩﺍﺭﻳﻢ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﺭﺗﻘﺎ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪﻱﻫﺎﻱ ﺣﺮﻓﻪﺍﻱ ﻭ ﺭﻓﺘﺎﺭﻱ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ ﻭ ﺍﻗﺪﺍﻣﺎﺕ ﻟﺎﺯﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﻲﮔﺬﺍﺭﻳﻢ.
4. ﻣﺎ ﻗﺼﺪ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﺩﺭ ﻧﻮﺁﻭﺭﻱ ﻭ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺑﺎﺷﻴﻢ. ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻣﻮﻇﻒ ﻣﻲﺩﺍﻧﻴﻢ ﺗﺎ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻫﺎﻱ ﻛﺎﺭﻳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻣﺪﺍﻭﻡ ﺍﺻﻠﺎﺡ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺑﻬﻴﻨﻪﺳﺎﺯﻱ ﺁﻧﻬﺎ ﮔﺎﻡ ﺑﺮﺩﺍﺭﻳﻢ.
5. ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭﺩ ﺑﻴﻦﺍﻟﻤﻠﻠﻲ 2000 - 9001 DIN EN ISO ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﭘﻴﺎﺩﻩﺳﺎﺯﻱ ﮔﺮﺩﻳﺪﻩ ﺍﺳﺖ.
6. ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺗﻀﻤﻴﻦ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺩﺭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻛﻴﻔﻴﺖ، ﻣﺴﺌﻮﻝ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﻭ ﺣﺼﻮﻝ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﻧﺪ ﺻﺤﻴﺢ ﻛﻠﻴﻪ ﻓﺮﺍﻳﻨﺪﻫﺎ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ.
7. ﺗﺼﻤﻴﻤﺎﺕ ﺍﺛﺮ ﺑﺨﺶ ﻭ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺮ ﭘﺎﻳﻪ ﺍﻃﻠﺎﻋﺎﺕ ﺣﺎﺻﻠﻪ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻭ ﻧﻈﺮﺍﺕ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﻲﭘﺬﻳﺮﺩ. ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺧﻮﺍﺳﺘﻪﻫﺎ ﻭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺍﺕ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺍﺳﺎﺱ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖﻫﺎﻱ ﻣﺎ ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ.
8. ﻣﺎ ﺑﺮﺁﻧﻴﻢ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﻱ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺳﻮﺩﻣﻨﺪ ﺩﻭ ﺟﺎﻧﺒﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺟﺎﻣﻌﻪ، ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻭ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ، ﮔﺎﻡ ﺑﺮﺩﺍﺭﻳﻢ.
9. ﻣﺎ ﻧﻴﺮﻭﻱ ﺍﻧﺴﺎﻧﻲ، ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﻭ ﻣﺎﺷﻴﻦﺁﻟﺎﺕ، ﻣﺤﻴﻂ ﻛﺎﺭ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻭ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﻫﺎﻱ ﺍﻳﻤﻨﻲ ﻟﺎﺯﻡ ﺭﺍ ﺟﻬﺖ ﺩﺳﺖﻳﺎﺑﻲ ﺑﻪ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺷﺮﻛﺖ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺍﻃﻠﺎﻋﺎﺕ ﺣﺎﺻﻠﻪ ﺍﺯ ﻓﺮﺁﻳﻨﺪﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺩﺭ ﺟﻬﺖ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺩﺍﺋﻤﻲ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺭﻳﺰﻱ ﻭ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻣﻲﻧﻤﺎﻳﻴﻢ.